Ledsen

Meeeen säger jag bara. Igår spanade jag in en nyårsklänning på nätet. Jag lade den i kundvagnen och skulle precis klicka hem den när jag kom på att jag behövde en svart spetstopp för att klänningen skulle bli perfekt. Någon sådan äger jag inte, så jag klickade bort klänningenoch bestämde mig för att åka upp på stan idag för att kanske hitta en sådan topp. Sagt och gjort, idag var jag på stan med älskling, hittade en spetstopp och nästan studsade av glädje hem. Satte mig framför datorn och skulle beställa klänningen. Tror ni den fanns kvar? Nääääää såklart inte.


FAN VAD ARG JAG ÄR

Kommentarer
Postat av: Carina

Hm det blir inte bättre av att bli arg...

2008-12-03 @ 19:38:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Emil

Vi ska hitta en annan klänning till älskling =)

2008-12-04 @ 10:07:54

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback