Innebandyförlust

Idag spelade älskling innebandy med golflaget. Dom vann inte =( Men jag och K har alltid lika kul på läktaren =)

Nyss drack jag och älskling glögg och åt en lussebulle, mumma.

Jag har inte så mycket att skriva idag, kanske kommer på mer sen.

Ni missar väl inte jul med Ernst på tv4 ikväll klockan 20:00?



Just ja, jag måste ju lägga upp dagens jullåt.

Idag står Elvis för låten. Ingen jul utan kungen. Mamma spelade (spelar kanske fortfarande) alltid blue christmas skivan med Elvis dagen före julafton, när hon griljerade skinkan. Så alltid när jag hör Elvis så vet jag, snart snart är det jul!
 
 

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: carina

Men Ernst! så gör man väl inte?

2008-12-20 @ 18:46:05
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback