Hemma en stund

Nu har jag nyss haft matte. Näst sista lektionen, nästa vecka är det prov, sen är jag klar med matten för allllttiiiddd!!! Åh vad jag har varit duktig, med tanke på att jag hatar matte.

Klockan två ska jag ha historia, den är också snart slut. Tiden har gått så fort, jag menar, om tre veckor är det ju julafton! Mys =) Den här julafton kommer bli den bästa i mitt liv, för jag får fira den med älskling. Förra året var älskling hos sin mamma och jag hos min, hemskt! Så kommer det aldrig mera bli, för nu sitter vi ihop =)

Jag  är fortfarande arg över klänningen, men ett litet hopp finns inom mig att jag hittar en ny. Vad ska jag annars med en spetstopp till? Förslag någon?

Nu kurrar det i min mage, dags för frukost/lunch? Slka kolla i köket vad vi har....kanske pepparkakor med mjölk? hahaha nää skoja bara, jag ska ta mig en macka.

Ha de fint!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback