Dagens jullåt

Oj, höll ju på att glömma dagens jullåt idag. Men här kommer den!

Elvis står för skönsången idag också. If I Get Home For Christmas Day är en av de vackraste julsångerna jag vet och Elvis sjunger den bäst. Jag har mycket minnen från sjukhuset när min pappa låg där sin sista tid i livet. Han tyckte också mycket om den här låten, så självklart hade jag fixat den så han kunde lyssna på den när han ville.

 

Idag spelade älskling innebandy igen, men vann inte idag heller =( Bättre lycka nästa gång!

Imorgon ska jag plugga klart det som ska vara klart den här veckan, för på tisdag har jag inte tid. Då ska jag nämligen baka och steka köttbullar!

Ha en fortsatt fin söndagkväll

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback