Shopping

Idag har jag och älskling varit på stan. Jag shoppade och Emil kollade på =) Nädå, han köpte en superfin halsduk. Men Emil shoppade igår. En superfin golfbag, nya byxor till golfen och två piketröjjor.
Jag köpte en tröjja, två tshirts, en halsduk och en mössa, för snart är det vinter och kallt.

Just nu håller jag och älskling på och kollar efter teater. Jag ska nämligen skriva en tetaerrecension till Svenska B. Vi har hittat flera pjäser i Stockholm, men vi får inte tag på något hotell.

Nu ska jag krypa ner bredvid älskling i soffan.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Kryp ner ni, för den gammla soffan har vi kört till Göteborg i dag.

2008-08-30 @ 18:16:26
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback