Säg omelett

Just nu är älskling och hans pappa iväg och hämtar älsklings och min gamla soffa. Dom ska ställa den i älsklings pappas buss, för han ska köra den till älsklings syster någon dag, hon ska nämligen ta över våran soffa.
Men snart är han nog på väg hem =)

Ikväll ska vi äta omelett med räkor, champinjoner och skinka, så mumsigt.

Vilket jättefint väder det var idag, jag tänkte nästan ta på mig bikini och lägga mig och sola. Men det fick bli en långpromenad istället.

Här får ni låten som har snurrat i min hjärna hela dagen



Lil Wayne med Misunderstood....så fort jag hör den så fastnar den. Det borde vara störande men jag älskar den så mycket, så det gör inget =)

Hahahahah vad f*n är det här? Är det sådan torka hos tv-gubbarna att dom sänder vad som helst nu?

Nu ska jag prata lite i telen.
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback