Golfväder?

Älskling ska spela golf ikväll, men jag tycker verkligen inte det ser ut som något skönt golfväder precis. Jag hoppas verkligen det slutar regna.

Själv ska jag träffa min mamma idag, vi ska upp på stan och fixa nåt med hennes mobil.

Tjoho på torsdag ska jag klippa mig och färga håret. Ljus ska bli mörk =) Det ska bli såååå skönt. Mitt hår är alldeles förstört av allt saltvatten i sommar. Inga inpackningar hjälper. Det ska bli kul att bli mörk igen också, älskling har ju aldrig sett mig i den hårfärgen. Mörkbrun är min riktiga hårfärg, men jag funderar på nåt ljusbrunt kanske. Vi får se het enkelt, min frisör är duktig och har säkert någon bra ide.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Det blir spännande att se

2008-08-05 @ 12:22:28
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: MH

Man kan inte spela golf på en blöt gräsmatta va? :P

2008-08-05 @ 14:23:00
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback