Golfdag

Idag har jag varit med min älskling på golfbanan. Han slog några hål (väldigt bra slog han) och jag gick bredvid och kommenterade hur snygg han var. För god damn it vad min älskling är sexig när han slår, går, bär. Det är tur att inte jag också spelar golf, jag skulle aldrig kunna koncentrera mig om älskling stod bredvid.

Efter golfen åkte vid hem till min mormor. Hon ringde på förmiddagen och sa att hon hade bakat äppelkaka till oss. Ett mycket bra sätt att få mig och Emil att komma hem till henne =) Så vi fikade lite där, tog äppelkakan med oss och åkte hem. Den ska avnjutas till filmen Wanted som vi ska se ikväll. Det är Angelina Jolies nya film och både jag och Emil är stort fan av henne. Dessutom har filmen fått mycket bra kritik, så det ska bli kul.
Vi har en massa filmer hemma nu som ska avnjutas.
Kådisbellan
Wanted
Sex and the city
Million dollar baby.

Million dollar baby såg jag för några år sedan och den blev snabbt en av mina favoritfilmer. I slutet på den filmen krävs det att jag har stora handdukar runt mig, för gud i himlen vad jag gråter. Älskling har inte sett filmen än, så det är verklgen en skatt som väntar på honom.

Ha en trevlig söndag alla!

/golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback