Bröllopsklänningar

Japp, nu är älskling och spelar golf på Kårsta med J och H. Dom tre ska tävla just på den banan på söndag, så nu tränar dom. Hoppas hoppas dom vinner på söndag!

Själv sitter jag och kollar på bröllopsklänningar på nätet. Fast bara i det syftet att jag tycker dom är så himla fina =) Jag menar, kolla bara in den här. Har man den behöver man ju knappt en man att gifta sig med =)
Jag tycker också att Bianca Jagger hade rysligt fina kläder på sig när hon gifte sig med Mick, kolla här. Vit kavaj med ingenting under och vita långbyxor. Enkelt men genialt, för vem säger att man måste ha klänning?
Jag tycker, om man ska ha klänning, att den ska vara sparsmakad, inte för mycket rysch, som denna, det blir liksom mer som en stor sockervadd än klänning.
Här finns också ett gäng fina klänningar.

Nåja, vad är väl en bal på slottet.......

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Erica

Hörredu du!



Om ni ska gifta er och när.... det e dax att hitta bröllopsklännig... Så finns det faktiskt en DESIGNER i din blivande familj ;) Kramis

2008-08-22 @ 13:00:19
Postat av: Jeanette

Hihi jag har redan tänkt den tanken =) =) =)

Kram på dig

2008-08-22 @ 21:06:08
Postat av: carina

"ler" ..........

2008-08-22 @ 21:09:30
URL: http://[email protected]

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback