That's what I call pain

Aaaajjj vilken träningsvärk jag har i låren, dumma gym. Eller inte dumt egentligen, det är ju en bra smärta, men aj aj. Imorgon ska vi ge oss på't igen.

Idag har jag och Baby shoppat hela dagen. Vi behövde lite nya träningskläder och lite annat smått och gott. Vi hann även träffa Alva i tio minuter..Åhhh vilken sötnos! Vi hade köpt lite presenter till henne, så vi var förbi och lämnade dom. På lördag ska vi träffa henne en längre stund. Men alltså, vilken go unge. Jag kommer få en sötchock av henne och Natalie (som jag ska träffa imorgon)

Jag har bytt "skola" förresten, nu ska jag gå handels. Men jag kan skriva mer om det när jag vet till 100% att jag har kommit in. Men jag tror att det kan bli bra, mycket bra.

Nu ska jag koka en kopp te och krypa upp hos min man.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag är så stolt över dig att du har börjat träna=)

Du är lätt den finaste på gymet!

2009-09-17 @ 11:07:30
Postat av: Linda

Hej! hur e det? Ja visst så ska man börja plugga...hehe hoppas man inte e lika slö nu som man va förr ;P

Jag ska gå handel på wadköpings utbildningscenter...jag såg att du också ska gå handel...vart ska du gå? Ska vi gå samma tro? :)

Kram

2009-09-17 @ 11:50:33
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback