Skuuulan

Idag började jag på handelsutbildningen, riktigt bra verkar det. Ännu bättre är att Linda och jag går i samma klass igen, cirkeln är sluten =) Från gymnasiet till gymnasiet, fan vad långt vi har kommit tjejen =)

Igår var jag och Emil hemma hos Camilla, Liam och lilla Alva. Vi fikade och gosade med Alva. Vilken sötnos alltså! Sen drog Liam och Emil iväg och spelade innebandy och jag drog hemåt.

Just nu håller vi på och lagar chilicorncarne. Det tog låååång tid att komma på vad vi skulle äta, men tillslut så =)

Direkt efter skolan idag drog jag och tränade med Baby. Vi pressa jättemycket idag, sååå duktiga.

Nu kurrar magen, dags att äta med andra ord.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååhh kul att ni kom i samma klass. =D

Superkul!



Hoppas det blir bra nu med Handel.



Får försöka ta den där efterlängtade fikan snart. ;)



Kram



2009-09-29 @ 11:17:13
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jaa visst kan vi fika tillsammans.. ;)

Vore skoj!



hehe nää tror inte ja skulle orka plugga, haha har för mycke annat. =P

men visst vore det skoj. Hehe spela lite kort o kronan o grejjer.. ;)



Ja visst är det en fin bild. =)

Synd bara att hon har myggbett på kinden. =P



Kramar

2009-09-29 @ 20:13:10
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: linda

Haha visst har vi kul i skolan :D

Vi har ju verkligen kommit långt ja haha!!

Ses imorrn :)

2009-10-01 @ 17:11:47
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback