Rolig lördag

Igår var en superrolig dag. Hun var iväg på svensexa hela dagen, så jag passade på att umgås med mina tjejjor. Dagen började med badminton, galet kul. Sen drog vi hem till Camilla och Liam och lilla Alva. Vi gosade med den söta lilla ungen i flera timmar.

Senare på kvällen drog jag hem till honey, för hon hade inflyttningsfest. Massa roligt folk var där och jag drack vin en masse =) Älskling kom dit lite senare och vi hade såååå kul. Sen blev det Harrys med massa dans.

Idag mår man som man förtjänar, men det var det värt!

Hun verkade ha haft kul på svensexan. De hade spelat paintball, varit på g-viks relax och även grillat. Lät som en bra svensexa tycker jag! Han som blev utsatt för svensexan blev utklädd till Family Guy =)

Tänkte bjuda på två bilder på mina två älsklingar. Natalie och Alva. Jag älskar dom så mycket att man kan tro att de är mina egna =) Dessutom har ungarna dom två finaste mammorna på denna jord, Camilla och Camilla. Finare vänner än de får man leta efter! Hur kan jag ha haft sådan tur med mina vänner? Hur kan jag ha fått de bästa på jorden? Camilla, Camilla, Baby, Honey och Jenny, tack för att ni finns, det är vi för alltid!


Finaste Alva <3


Finaste Natalie <3

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Herregud vilka söta små varelser=)

2009-09-20 @ 21:56:48

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback