Mitt nya hurtiga jag

Vet ni, jag ska börja träna! Den 15:e ska jag och Baby köpa gymkort, beach 2010 hello liksom! Nä men det ska bli så himla skönt. Jag har till och med börjat springa. Igår sprang jag och även idag tog jag en lååång promenad, very nice. *Duktig golfhustru*

Nu har jag inget för mig, har pluggat lite en stund, men känner att jag inte kan göra mer nu.

Fick reda på en grej om en person idag som fick mig att fundera på hur idiotiskt det är med droger. Hur mycket det förstör för människor. Hade inte knark funnits, så hade min syster säkert levt idag, hade det inte funnits så hade en av mina närmsta vänner i livet, S, inte valt att avsluta livet på tok för tidigt. Och hade inte droger funnits så hade den här personen inte gjort som han gjort.

Nää, nu ska jag försöka få med mig Baby upp på stan, jag vill luncha =)

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Livet är och blir inte alltid vad man tänkt sig.

Det du skrivit får mig att skicka en jättekram till dig.

KRAM....

2009-09-01 @ 20:01:36
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback