Lagar mat

Sitter i köket just nu. Hun diskar och jag håller på och lagar mat. Idag blir det köttfärslimpa. Själva smeten fyllde jag med bostongurka, fetaost och soltorkade tomater. Sen fyllde jag den med ost. Det smakar lika gott som det låter, testa vettja!

På dagen var jag och lunchade på Rosali med Baby och C plus magen förstås. Nu kommer bebisen vilken dag som helst, C hade lite värkar igår kväll!

Sen på eftermiddagen åkte jag och hun till Karslund och gick runt. Det var jättefint vid fallen, och så himla varmt! Rena sommaren ju såhär i september. Jag gillar't!

Och nu ska vi som sagt snart äta. Är superhungrig.

Imorgon ska vi hem till C och måla bodys...jaaaaja vi kanske har fått inspiration från Darya, men det var en ypperligt bra idé, sådeså! =)

Nää, ta och kolla till köttfärslimpan är vad jag ska göra nu. Ha de så bra!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Darya

Vad kul att ni blev inspirerade av mig! :)

2009-09-01 @ 23:20:00
URL: http://darya.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback