090903

Hej hej =)

Sitter här och fixar lite, pluggar och söker efter lite information på nätet.

Igår målade vi bodys hos C, ååhh vad fina dom blev! C blev jättenöjd med allihop, hennes bebis kommer bli jättefin i dom. Jag har bilder på dom i mobilen, ska lägga upp dom här senare så att ni får se.

Idag ska hun och jag tvätta. Kul, inte. Men det brukar oftast gå smärtfritt.

Är det någon som har haft en passionsblomma hemma? Jag är nämligen sugen på att köpa en. Är dom lättskötta?

Nu ska jag skölja av min lunchtallrik, sen fortsätta plugga.

Ha de fint!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Vi har haft flera pssionsblommor som växde så det knakade.

Våra gick inte i blom, men det finns många olika sorter.

Ute på sommaren och inne på vintern, det klara du!

2009-09-04 @ 07:18:41
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback