Ny säng

Efter en mycket trevlig dag igår med delar av Emils släkt så åkte jag och Emil hem till Camilla, Liam och deras Alva. Grabbsen kollade på fotboll, eller ja, det gjorde jag och Camilla med, men min största uppmärksamhet riktades till godbiten i min famn, Alva. Den ungen vet hur man är söt! Igår hade hon en rosa body med en anka på =) En mycket bra kväll! Älskar dom människorna något oerhört.

Idag var jag och Emil på IKEA, vi kollade på en ny sängstomme, för våran säng gick sönder i helgen (skena inte iväg med er fantasi nu =) Vi hittade en jättefin, så nu ska vi be Emils pappa lite snällt om han kan hjälpa oss att köra hem den med sin gula buss =) Vi köpte även en ny taklampa till sovrummet, stearinljus och ljushållare. Superbra ljushållare faktiskt, för åt ena hållet är det värmeljushållare och vänder man på den så blir den stearinljushållare, hur bra?

Jag hittade en länk till våran säng, klicka här, snygg va?

Nu är Emil och spelar innebandy med Liam, men han borde komma hem snart. Så jag ska börja göra iordning maten, idag blir det ugnsbakad lax med grönsaker och potatismos.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback