Hipp Hipp Hurra!

Du är den finaste människan på den här jorden. Du är alltid så snäll, vill alltid mitt bästa. Du köper blommor till mig när jag är trött och grinig, du överraskar mig med skor som du vet att jag älskar, du är snäll mot mina vänner och jag kan lova dig att dom älskar dig tillbaka. Du blir aldrig arg på mig på morgonen, även fast jag vissa dagar kan visa mig från min sämsta sida. Morgnar är ju inte det bästa jag vet. Men du ler ändå, pussar mig på kinden och säger att du älskar mig, du älskar mig för att jag är jag.

Jag älskar ditt milda, fina sätt. Jag älskar vetskapen om att du aldrig någonsin skulle kunna såra mig eller på något sätt göra mig illa. Du är den människa jag litar mest på i hela världen. Jag älskar dina söta kinder som är så goda att pussa på. Jag älskar dina vackra ögon med dom lååånga ögonfransarna, jag älskar dina armar som så varmt håller om mig när jag vill. Jag älskar din varma, vackra kropp som värmer mig när jag fryser. Jag älskar hur du tittar på mig och jag älskar din doft. Doften som jag skulle känna igen även om jag hade ögonbindel och det stod 100 människor på rad. Jag älskar att du aldrig någonsin tar mig för givet och jag älskar att du låter mig vara den jag är. Med dig är jag komplett.

Grattis på 30-årsdagen min fina Emil. Min man, min älskare, min bästa vän.

Det är vi för alltid.

Kommentarer
Postat av: carina

Oh så fint du skriver, jag blir rörd över att det är min son du skriver så fint om.

2009-10-07 @ 07:13:35
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback