Dålig update

Sorry för ganska kass uppdatering på bloggen, har bara inte haft tid för den. Men livet har flytit på he he =) Skolan är faktiskt rikigt kul, vi pluggar som tokar =)

På lördag ska jag och Emil på bröllop. Det skulle kunna bli jättekul, men omständighet har hänt som gör att vi kanske inte kommer tycka att det blir så kul. Men men, man får väl göra det bästa av situationen.

Nu har jag inte tid att skriva mer här, ska ner till tvättstugan, men jag lovar att jag ska börja skriva lite mer här!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för att jag fick ringa o fixa allt med din telefon :)

Och god god lunch vi åt :D

Ses imorrn :)

2009-10-01 @ 17:12:57
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback