oops I did it again

Hmm igår hade vi en hel liter jordgubbar här hemma. Av dom fick älskling inte smaka en endaste, för jag åt nämligen dom till frukost igår. Skämdes lite över det, så på kvällen köpte jag en ny liter som hun skulle få ta del av. I morse gick jag ut i köket och skulle äta frukost, jag ser den oöppnade förpackningen med jordgubbar och vad gör jag? Jooo tar den såklart. Så än en gång är jordubbarna slut, hun fick inte smaka en endaste. I'm a evil bitch

Idag ska jag träffa min fina vän C och hennes dotter Natalie. Vi ska till Wasa och fika å skvallra.

Annars idag vet jag inte vad som sker. Hun ska möjligtvis spela golf, men om han inte gör det så hittar antagligen jag och han på nåt ikväll.

Nä, nu är det strax Days, sen ska jag upp på stan.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jaha!!!

Jag får väl vänta med jordgubbar till de svenska kommer!

Tror att jag ska köpa då och gömma undan för dig!

2009-05-27 @ 10:23:57

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback