Tvättdag

Jahapp då var det dags att tvätta igen (Fia, ska du också göra det?) Idag känns det som att vi har ett helt berg. Men men.

Idag kommer hun' storasyster och hennes sambo hem till oss. Trevlligt trevligt. Deska ut och äta med hun senare ikväll. Jag kan inte hänga med, för jag ska spela minigolf med mina fina vänner. Ska bli såååå kul. Vi fem har aldrig någonsin gjort det tidigare (alltså tillsammans) så därför blir det extra kul. Håll tummarna att jag vinner.

Vilket fint väder det är nu! Nu känns det verkligen som sommar. Äntligen =) Det får gärna hålla i sig nu hela juli.

Tjoho om 19 dagar gifter jag mig med mitt livs kärlek. Pirret börjar komma i magen =)

Nä, nu ska jag greja lite.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Vi ska gifta oss=)

2009-06-22 @ 13:28:46
Postat av: Sofia

Hehe jag skulel faktist ha tvättat igår men blev massa strul så ja missade tiden. =P Så blir tvätt idag istället.. ;)

Hoppas det gick bra p minigolfen!!



Wiiie du ska GIFTA DIG!!! WOOOOOO!



Kramar

2009-06-23 @ 08:27:31
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback