Parkhäng och öl

Idag har jag och hun varit i stadsparken med C och hennes lilla Natalie. Vi satt på en filt och pratade och njöt. Timmarna bara for iväg. Undebart!

Hun försökte spela golf idag, men det var på tok för varmt, så han och de han spelade med gick av i förtid.

Nu ska jag och hun upp på stan och sätta oss på en uteservering tillsammans med Baby, Mange, C, L och kanske huns vän J. J hade tyvärr varit magsjuk några dagar, så vi får se hur det blir med det.

Nä, nu drar jag! Bjuder på några söta bilder från idag på Natalie








/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jösses vilken sötnos!

2009-06-27 @ 21:54:15
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback