Off to svärmor

Jahapp idag blir det en tripp till Åsbro. Svärmor fyller imorgon, men vi ska fira henne lite idag. Vi ska även fira svärmors man som fyllde år igår.

Igår var en mycket mysig kväll, trots regnet. Jag tror jag befann mig i älsklings famn åtminstone tre fjärdedelar av kvällen. Lovely =)

Jag längtar fortfarande till Kokkari, ge mig 12:e augusti nu!! Eller ge mig 11:e juli först, för då blir jag fru Lundell =)


Kokkari

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen leta fram lite kläder som jag ska ha på mig idag. Åhh kan inte solen komma fram så att man kan sitta ute och njuta i en sommarklänning??

Ha en trevlig lördag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Och jag ska ligga brevid dig och bara ta det lugnt=)

2009-06-13 @ 13:00:18

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback