King of Pop

Vilken chock man fick när man vaknade idag, Michel Jackson död. På något sätt kändes det som att han skulle finnas för alltid, som den Peter Pan han alltid ville vara. Härda ut motgång efter motgång, resa sig och på något sätt komma tillbaka. Vad han än har anklagats för, man kan tycka vad man vill om honom, så efterlämnar han ändå tre små barn.

Jag hade en enorm Michael Jacksonperiod när jag var mellan 8 och 13 år, men självkart har jag fortsatt lyssna på hans låtar efter det, men inte i samma utsträckning. En låt som alltid har återkommit för mig, är Wil You Be There. Den är den absolut bästa med Michael. Den har alltid åkt på när mitt sinne inte kännt sig lika lycklig som jag har velat.

 

Don't Judge a Man Before You Know Him

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback