Hemma efter en vaaaarm dag

Pust,. sitter här nyduschad, för jag var såååå äklig nu när jag kom hem. Vad har jag hittat på idag då?

Jo först åkte jag upp på stan och träffade Baby å Honey. Vi shoppade en hel del, men inga brudskor till mig som var planen. Får fixa de i Sthlm, jag och hun åker ju upp en dag innan själva bröllopsdagen, så jag hittar väl nåt då. Anyway, vi shoppade, lunchade, shoppade ännu mer och tillslut fikade. Allt detta i 100 graders värme. Sen åkte Honey till jobbet och jag och Baby åkte hem till mig.

Hemma hos mig pussade jag lite på hun som skulle åka och spela golf, Baby pussa på Morris. Sedan tog jag och Baby min picknickfilt och några tidningar, en cola och en iste och åkte till Stadsparken. Där låg vi däckade en timme, för då kom L och C förbi, de hade legat på ena sidan om scenen, vi på den andra. Knasigt ha ha. Hur som helst så kom dom och satte sig hos oss, de köpte en glass och Babys och min mage började kurra.

Så vi bestämde alla fyra att vi skulle åka till naturens hus och äte och samtidigt säga hej till Honey, för hon jiobbar där. Så där har vi suttit ute i solen fram tills nu och allihopa blev fyra svettpölar. Så sjuuuukt varmt och skönt!

Duschen satt som en smäck kan jag säga. Jag ska träffa Baby, C och L imorgon igen, då ska vi nämligen hooka upp med C och hennes söta Natalie. Vart vi ska? Stadsparken såklart! Det är ju underbart att ligga där på en filt. Jag var där igår också, fast med hun. Efter det åkte vi till småbåtshamnen och plaskade med fötterna i svartån från en brygga och drömde om att äga en båt.

Nu ska jag däcka framför tv:n en stund, hun är snart på väg hem.

Hoppas ni har haft en lika kul dag som jag!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback