Kidnappad

Vilken dag! Idag på förmiddagen plingade det på dörren. Jag öppnade och in stormade tre av mina närmsta vänner. De tvingar på mig en ögonbindel, en tröja och skor. Sedan drar de ut mig, tvingar in mig i en bil och kör. Jag leds in i en byggnad och ögonbindeln tas av. Vi är på gustavsviks äventyrsbad. Jag blir påtvingad en stoooooor t-shirt över bikinin, på den står det möhippa. Jag blir överlycklig, för jag ääääälskar äventyrsbadet. Vi badar som galningar tills det är dags att dra vidare. På med ögonbineln och tröjan igen (som det också står möhippa på) Jag leds in i en annan byggnad, blir placerad på en soffa och efter en stund drar någon ur ipodhörluren ur mitt öra (jag hade musik i öronen för att inte höra något) och frågar om jag vill ha något att dricka. En loka tack, svarar jag.

Ögonbindeln åker av, en till vän har anslutit sig och jag ser att vi sitter på Indigo. Mina fina älskade vänner har beställt in ett stoooort tapasbord med alla godheter ni kan tänka er. Vi äter, skrattar och har det så bra. Den bästa möhippan ni kan tänka er!


Jag fick en prinsesskrona och en rosa fjäril. Möhippe-tshirten skymtar lite

Nu får bloggen vila tills på måndag, för nu åker jag och gifter mig!!!!

14:05 på lördag smäller det, då blir jag en gift kvinna.

/Golfhustrun (snart en ÄKTA golfhustru)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh Va kul, Snälla vänner du har!



Lycka till nu! Hoppas ni får en toppen dag!

=)



Kramar

2009-07-10 @ 07:40:19
URL: http://www.fiia85.blogg.se.se
Postat av: Janne

Hej J. Lycka till på lördag o stort Grattis!!/Janne

2009-07-11 @ 09:53:39
Postat av: Linda

Guu va kul!! O STORT GRATTIS till er!! Kramar :)

2009-07-13 @ 00:04:20
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback