Min älskling

Minns ni dikten jag skulle analysera häromdagen?  Om inte, så scrolla ner lite på den här sidan så ser ni den. Hur som helst så har minns älskling skrivit en egen version av den...till mig =) Jag trodde inte man kunde bli mer kär i den människan, men tydligen så gick det =)

Läs och njut. (Med raden som Morris i sitt hus menar älskling våran kisse Morris som har fått en nytt, fint, sovhuus =)

Jag ligger i soffan hos dig,
där jag har ro.
Ingen människa finns,
som är så fin.
Jag är fäst vid soffan i kväll,
jag är fäst vid dig.
Vore jag skild från soffan,
vore jag skild från dig.
Jag ligger i soffan hos dig
som Morris i sitt lilla hus.
Och soffan är så mjuk och skön.

Kommentarer
Postat av: Emil

Din första blick

gav mig en kick

Du var helt korrekt

och jag kände mig härlig

Men lite besvärlig

Jag gillar ditt utseende

och ditt beteende

Du är inte stygg

fast mycket snygg

Jag älskar dig över hela min kropp

Från tå till knopp

2009-01-09 @ 10:25:37

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback