Shoppat

Igår var jag och hun på Marieberg. Hun fick tag på nya, jättefina golfskor, plus en golfhandske. Själv köpte jag mig ett par stövlar!! Hur snygga skor har DNA egentligen? Farligt.


Kass bild, men who cares? Stövlarna är galet snygga ändå =)

Vi har inte kunnat inviga våran nya dator än, för det mobila bredbandet har inte dykt upp. Men på måndag så =)

Ikväll ska vi bara ta det lungt. Hun är lite krasslig, så det är dumt att förvärra det.

Imorgon ska vi på kräftskiva hemma hos J och C. Kul kul!

Ha en bra kväll!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Du är såå sexig i dina nya stövlar!!!!

2009-08-29 @ 11:46:45

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback