Mys hela dagen

Idag har varit en mycket bra dag ^^

Först var jag hos min otroligt höggravida, fina fina vän C. Hon fyller år, så gänget gick till henne och firade. Vi åt tacos och hade det allmänt bra. Alla vill (allra mest hon såklart) att hennes bebbe ska ploppa ut nu. Gissa om det kommer bli älskad av alla oss "mostrar" Den ungen kommer aldrig känna sig ensam =)

Efter det åkte jag hem till min andra fina fina vän C. Hos henne fikade jag, pussade på Natalie, kramade Natalie, lekte med Natalie och bara tittade på Natalie. (ja ja hon kanske får mer uppmärksamhet än C, men det kan inte hjälpas, ungen är som socker, oemotståndlig) Vid halv åtta kom hun också dit. Han fick med sig tårta hem, för det fanns massa kvar från dopet. Det blev han mycket glad för =)


Vad säger ni, skulle jag passa med en liten?


Blir man mycket sötare än såhär?


Äter gröt med blåbärssylt, syns det?

Nu sitter hun och kollar på fotboll. Liverpool mot något annat lag. Själv sitter jag här, men ska strax ansluta mig till soffan. Sätter mig nog och läser en bok, håller på med "Skumtimmen" av Johan Teorin. Imorgon börjar skolan förresten! Ska bli kul att komma tillbaka till vardagen.

Hoppas er dag har varit bra. Jag har inte skrivit något om lördagskvällen, men den var bra, mycket bra. Vi hade galet kul!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Ingen skulle bli gladare än jag om det kom en liten sockersöt bebbe in i våra liv.

Slut på "latdagarna" nu iväg till skolan...

Kram svärmor

2009-08-25 @ 10:55:33
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback