Lugnt

Just nu är det alldeles lugnt i huset. Älskling ligger och sover, kissen spinner bredvid mig i soffan och jag sitter här med en skål filmjölk och läser bloggar. Vad skönt det är med en laptop! Få sitta vart man vill. Vi fick vårat internet till den igår, för hun ringde till 3 och bad om kollinumret på paketet. Han fick det och sen gick han upp till affären för att se om paketet hade kommit, och det hade det! Hi hi så vi fick hem paketet utan att ha en avi. Superbra, så nu har vi installerat allt och vi är verkligen supernöjda, jättebra internet! Så ska ni skaffa mobilt bredband, så skaffa 3!

Nu har en viss älskling vaknat, så söt. Han kom upp nu alldeles yrvaken, mitt fina allt!

Oj oj oj vad jag flagar efter sommarens solbränna! Inte nice. Måste peela mig ordentligt.

Igår kväll skjutsade vi huns bror till Klockhammar (ute i ingenstans typ) Han skulle på 25-årsfest där i en lada. Hoppas verkligen han fick superkul. Det var inte det värsta draget jag har sett direkt, när vi lämnade av honom. Men samtidigt var klockan också bara 21:00, så det kanske inte hade kommit igång än. Men som sagt, hoppas ändå att han fick en skitkul kväll!

Jag och älskling skulle egentligen gått på kräftskiva, men både han och jag har varit krassliga några dagar, så vi skippade det.

Nää, nu ska jag prata lite med min man. Ha en fin dag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej=)

2009-08-30 @ 12:16:54
Postat av: Emil

Hej igen älskling=)



Ville bara berätta för dig att du är underbar=)



Jag vill vara med dig hela tiden!



Älskar dig så himla mycket=)

2009-08-30 @ 12:46:46

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback