Inglorious Bastards

Ska ni bara se en film i år, så ska ni se Inglorious Bastards. Alla som älskar Quentin Tarantino kommer bli sååå nöjda. Jag och hun var nyss och såg den på bio och vi är alldeles lyriska. Gud vad bra den är!!!


Aldo, bästa bästa Aldo som inte kan ett dugg italienska hahaha!!

Nu sitter jag och hun i soffan och bara slöar. Hun smällde nyss i sig en pizza, själv åt jag en sallad.

På dagen var jag på stan med baby. Vi köpte doppresent till lilla Natalie som döps imorgon. Jag, hun, honey och baby ska dit. Dessutom köpte vi födelsedagspresent till C som fyller på måndafg.

Nä men som sagt, gå och se filmen och njut.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback