Härlig helg

Oj vilken bra helg det har varit!

I lördags var jag först och badade med hun, C och L i Sannabadet. Det var hur varmt som helst, så det var helt underbart att kasta sig i poolen,

På kvällen åkte hun till Åsbro för att träffa sin lillasyster. Själv åkte jag hem till baby. Där samlades vi ett gäng vänner för att grilla och dricka vin. Tillslut slog klockan tolv, så på vingliga ben (jaaa vi blev kanske lite fulla ha ha)  drog vi till Haryys. Herregud vad vi dansade! Mina fötter värkte dagen efter he he, kanske lite på grund av mina nya pumps, jag vet inte =)
Hun kom och hämtade mig på natten (jag vet, han är underbar)

På söndagen var jag bakis, men vi gick ändå upp och tvättade. Efter det åkte vi och badade igen. Jag trodde jag skulle dö flera gånger för att jag var så trött. Vi stannade inte så jättelänge, men det var sååå kul. Sen åkte vi hem och sov ha ha, väldigt skönt kan jag säga!

Idag ska jag fixa lite här hemma, när hun kommer hem ska vi åka och växla pengar. För imorgon natt drar vi!

Visst är min nya bakgrund fin? Tycker den passar mig och min nyblivna man =)

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: emil

Nu åker vi snart =)

Jag älskar dig så himla mycket=)

2009-08-10 @ 14:02:48

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback