Finaste dopet

Åhh, jag, hun, baby och honey var nyss på lilla Natalies dop. Herregud vad fint det var, den lilla ängeln var så duktig, hon var vaken och sov vartannat. Efter dopet som var i Längbro kyrka gick vi till församlingshemmet och fikade. Har nog aldrig sett så mycket fikabröd i hela mitt liv! Men oj vad gott det var. Vi satt där med C och L och lilla Natalie såklart och hade så kul. Sen var det dags för presentöppning, massa fina presenter var det. Från oss fick Natalie ett goselamm ( som blev väldigt populärt) en sångbok och en barbappamössa.


Prästen döper sötnosen. Natalie Carla Sofia blev det fullständiga namnet


Lilla ängeln tillsammans med sina stolta föräldrar. Kolla vilken fin kläning hon har! Det är hennes pappas mormor som har virkat den.


Min fina vän C tillsammans med sin dotter.


Ikväll ska gänget ut och öla. Huns kompis J följer också med, vilket jag tycker ska bli superkul! Kanske följer huns kompis K med också, hoppas!

Hoppas eran dag har varit lika fin som min.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback