Snart 1:a maj

Åhhhh snart är det första maj och då kommer min bästaste bästaste vän hem från en 5 månader (!!!!!!!!!) lång resa i Thailand. Guuuuuuud vad jag har saknat henne. Visserligen kommer hon bara vara hemma i några dagar, för hon ska dra till USA på bilresa i en månad. Men ändå, jag hinner träffa henne och en månad är inte lika länge som 5!! Men sen efter det så ska hon vara hemma och vara min min min.

Sitter här och slutför ett historiaarbete.Något skönt att bli klar med det! Sen är det bara ett prov kvar i historian, sen är historia b slut =) Jag ligger faktiskt på MVG i den kursen just nu, so I hope I keep up the good work!

Idag är det väääldigt fint väder. Det blir nog att jag och hun drar till stadsparken och käkar glass. Alltid lika skönt att sitta på den stora scenen och känna värme stråla. Mmm.

Ska göra klart arbetet nu och skicka in det.

See ya later!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ Jag vill oxå till stadsparken.. Bajs på att jag ska Jobba annars hade jag viljat följa med!!



Kramar

2009-04-19 @ 13:11:15

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback