Regn och rusk

men fyyyy vilket väder det är ute idag! regn regn regn, hela tiden. Gissa om jag var blöt när jag kom fram till skolan.

Ikväll ska älskling spela innebandy och jag ska plugga. Jag ska göra ett arbete om Gustav III. Det skulle ha varit klart idag, men jag har ägnat all min tid åt litteraturprovet så jag har struntat i Gurra. Men ikväll så finns han inpräntat på ett papper =)

Just ja, jag ska även skriva en personlig reflektion på filmen "Efter Bröllopet" Det ska vara klart på söndag. Jag och älskling kollade på filmen igår och den är ju så underbart bra. Har ni inte sett den så gör det!  men hur f*n skriver man en reflektion, någon som har nåt tips? Jag har aldrig gjort det förut och informationen vi har fått ger mig inte så mycket. Så som sagt, alla tips är välkomna!

Ikväll ska vi äta köttbullar och makaroner, hur gott är inte det? jag längtar nästan ahaaha.

Näää, ska väl sätta igång med Gurra nu. Snart kommer älskling hem.

Kram på er

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback