Torborg

Ser att Torborg har namnsdag idag, det kan det inte vara många som heter. Det låter som en viking =)

Idag tvättar jag, oerhört tråkigt men nödvändigt. Vet ni? om två dagar åker jag och älskling!!

Imorse skulle jag ringa doktorn, jag ska boka tid för att ta lite prover, min kropp mår tydligen inte som den ska må. Hur som helst, doktorn skulle ha telefontid mellan 8.00-8.45. Exakt en minut över 8.00 ringde jag och fick då höra att alla telefontider var uppbokade under dagen. WTF? Vem/Vilka har hunnit ringa på den minuten och boka upp hela dagen. Fan, jag tror att det är mygel, han hade nog ingen telefontid över huvud taget idag. Men jag får väl prova imorgon igen,då tänker jag börja ringa INNAN telefontiden börjar.

Anyway, för några timmar sedan fick jag superont i min visdomstand fö hundraelfte gången. Jag ringde tandis och fick en tid imorgon på eftermiddagen.

Idag ska jag laga en mexikansk kycklingpaj. Jag är inte så duktigt på att göra paj, så jag måste börja öva lite, för det är ju så himla gott. Nu ska jag hämta tvätt
/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback