Två prov avklarade

Pust idag har jag gjort del 1 i matteprovet plus ett naturkunskapprov. Båda gick väl hyffsat antar jag. Det är mina svåraste ämnen, så jag är nöjd. Nu är jag alltså klar med naturen, ska bara vänta på ett slutbetyg, det kommer i januari. SKÖNT!!!!! På måndag blir jag klar med matten (om jag inte får ig) Nu i helgen blir jag klar med religionen och nästa vecka med historian. Sen är det bara svenskan kvar, den bli klar 7:e januari. Pjuh!

Nästa termin ska jag läsa:
Samhällskunskap B
Psykologi A
Engelska B
Svenska C
Geografi A
Historia B

Det jag ser mest fram emot är svenskan, psykologi och engelska.

Snart ska jag upp på stan och fika med älskling. Vi ska till creperiet och äta en crepe som innehåller potatisgratäng, rostbiff och brieost. Spännande kombination måste jag säga, jag återkommer om den var god. Men jag har bara hört positivt om den.

Jag har blivit utmanad av Sinneskatten. Det kan vara kul att läsa lite mer om personerna bakom bloggarna så den här utmaningen antar jag! Ni som får en utmaning av mig får göra som den vill!
Regler: 1. Publicera reglerna på din blogg. 2. Svara på de sex 8-sakerna 3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 bästa TV-program

Vänner
Sex and the city
Bonde söker fru
Insider
Efterlyst
Boston Tea Party
Baywatch(går på tv4 guld)
Cribs

8 tidningar jag läser

Elle+Elle Lyx
Glamour
Plaza Kvinna
Damernas Värld
Cafe
Sofis Mode
Klick
Fredag

8 saker som jag gjorde igår

Pluggade
Kramades med Emil
Längtade efter Emil när han var på innebandy
Sa hej då till Baby som åkte till Thailand
Hade panik inför proven som jag hade idag
Åt filmjölk med musli och konservfrukt
Spelade Nintendo DS med Emil
Kollade på Vänner

8 saker som jag ser fram emot

Gifta mig med Emil
Bilda familj med Emil
Åka till Rom i april med Emil
Hyra campingstuga på Västkusten hela Emils semester nästa sommar
Att bli färdigutbildad
Julafton, eftersom jag får fira den med Emil
Att någon gång åka till New York
Våren

8 favoritrestauranger

Efesos
Pacos
Subway
Grekiska kolgrillen
Hellas
Göstas på Smögenbryggan, dom gör världens godaste räk/kräft baguetter!
Teatergrillen i Stockholm
Kinamuren

8 saker på min önskelista

Att bli snuskigt rik
Att alla på jorden ska få känna äkta lycka och kärlek
Köpa villa/radhus med Emil
Att Morris får leva länge länge länge
Den bruna snygga väskan jag såg häromdagen
En snygg nyårsklänning
Christian Loubotin-skor
Ett sommarresidens på Amalfikusten

Det här var ju kul!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback