Hello vardag!

Jaha, då var vardagen tillbaka igen. Älskling gick md tunga steg upp klockan halv sex i morse och släpade sig till jobbet. Jag tyckte så himla synd om honom. Min vardag börjar den 25:e augusti. Då är det dags för plugg plugg plugg. Fram tills det tänker jag softa och ta hand om min älskling =)

Så, vad händer idag? Hmm, jo jag ska upp på stan och växla pengar, får se om jag åker upp själv eller om jag väntar tills Emil kommer hem, så vi kan göra det tillsammans.
Annars blir det lugnt idag. Ska väl plocka lite här hemma.

Nu ska jag också bli bättre på att uppdatera här i bloggen, jag var ju superduktig i början.

Förresten, Batmanfilmen var såååå bra. Heath Ledger är/var grym! Fruktansvärt synd att världen har förlorat en så bra skådespelare, och alldeles för tidigt.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback