Gone Baby Gone

Nu är den väck, vår gamla soffa. Med den for också en massa minnen iväg. Mitt största minne från soffan är från natten den 9:e juli 2007. Då var nämligen älskling hemma hos mig första gången. Jag minns hur han satt där i soffan och jag tyckte han var så galet snygg. Trodde aldrig något så fint skulle sitta i den soffan.
Sen dess har mycket hänt i den soffan. Det har festats, gråtits, skrattats, älskats, bråkats, mysts och sovits i den.
Men nu jädrar kommer snart den nya! Den ska också bli full av nya minnen, bara positiva hoppas jag.

Nu ska jag och älskling göra det mysigt på golvet framför tv:n, man kan få till det med täcken och massa kuddar.
Kram alla därute
/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Kan nog tänkas att den kan fortsätta i samma anda hos syster ..........

2008-08-14 @ 06:41:24
URL: http://[email protected]

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback