2 månader som gifta!

Idag firar jag och hun två månader som ett gift par =) Därför ska vi gå ut och äta och bara ha det mysigt.

Idag har jag och Baby varit och tränat. Det var väldigt skönt, men jag börjar redan få träningsvärk i ryggen ha ha. Hur ska detta sluta?

Jag är något enormt sugen på grillade revben, har varit det hela dagen. Knäppt. Men jag funderar på om jag kanske ska äta det ikväll =)

Slänger upp en bra låt med Rolling Stones för den som vill lyssna. Rysligt bra är den iallafall. Streets of love heter den.

 

Nu ska jag rota fram lite kläder som jag ska ha på mig ikväll. Hoppas ni får en superfin kväll allihopa!

/Golfhustrun



Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback