Vilken fest!

Oj oj oj säger jag bara. Det som skulle vara en trevlig kväll med fina vänner ( hun skulle kolla på fotboll med sin bror, Liam och Henrik här hemma, jag skulle ha mina tjejjor Baby och Camilla ute i köket och dricka lite vin å snacka) slutade med ett fylleslag! Ha ha men oj vad kul vi hade. Mina och Babys shottar är faaaarliga! (fråga bara den personen som var kompis med toan halva natten=)

Idag blir alltså en lugn dag. Jag är förvånansvärt pigg, däremot har jag en man som ligger utslagen i sängen. Tvivlar på att han kommer komma upp överhuvud taget idag =)

Vilken fotbollsmatch igår förresten, såg ni den? Jag kollade aldrig, men däremot hörde jag jublet från grabbarna när Zlatan gjorde mål. Jag trodde några av dom skulle börja gråta av glädje ha ha!

Nää, ska se om jag kan få liv i min make.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Nu hoppas jag att han kommit ur sängen!

2009-09-06 @ 19:46:58
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/
Postat av: Emil

Idag är jag pigg igen=)

Det var en väldigt trevlig lördagskväll=)

2009-09-07 @ 08:59:38

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback