Söndag

Idag är det söndag, men inte har jag ångest för det. Nää för vi är långlediga i skolan den här veckan som kommer. Har bara lektion onsdag och fredag. Väldigt skönt om ni frågar mig, ni kan fråga Linda också, lovar att hon håller med.

Idag ska jag och Emil hem till min mamma och äta lunch, sen efter det ska vi hem här och fixa lite. Eller jag ska fixa, Emil ska kolla på fotboll. Men jag fick lite planer för hemmet tidigare idag som jag tänkte börja lite smått med. Ibland tycker jag det är så himla kul att gå omkring och greja lite för mig själv här hemma.

Ni har väl vevat tillbaka klockan?

Nu ska jag blåsa håret, sen gå till mamma.

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: linda

Va skönt att du mår bättre!

Jo tack det ska bli så skönt att slippa ta med matlåda moahaha också lat ;P

Kraam

2009-10-25 @ 20:16:54
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Fiia

Heej.. ;)

hehe Jasså nu är nyfiken. =P



Blev överaskad av att min syster va med oxå ;)

Dom Hade ordnat en "tjejkväll" på Ett spa hus, där jag fick välja behandling =)

Och jag tog en helkropps massage. (MUMS)

Sen hade vi lite vin o kex o sånnt gott med oxå.

sen åkte vi hem till åsa där resten av alla var, käkade kina mat tillsammans o drack ännu mera vin. ;)



hehe en helmysig kväll med andra ord. =)



Hoppas allt är bra med dig??! =)



Kramar

2009-10-26 @ 10:05:25
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback