Slarver!

Usch vad jag slarvar med att skriva i den här bloggen. Får väl skylla på skolan ha ha =)

Nu har jag nyss ätit, innan det var jag och tränade med Baby och innan det var jag i skolan. Trevlig dag helt enkelt, mycket skratt som vanligt med Linda. Vad jag önskar att alla fick skratta lika mycket med sina arbetskamrater/skolkompisar som jag gör varje dag!

Imorgon ska jag och älskling bowla, wiieee det är så himla kul ju! Håll tummarna att jag vinner =)

På lördag är det Halloween, då ska jag på fest hos Baby, får se om jag klär ut mig till något.

Nää, bloggtorka här.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Carina

Har du inte skollov?

Sen är det dags att planera in en resa till oss , det går inte att smita i från så mycket längre!

Kram på er...........

2009-10-28 @ 19:19:57
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback