600:e

Hhihi det här är mitt 600:e inlägg =)

Såg att det var ett tag sen jag skrev, har haft fullt upp. Helgen var jättebra. Jag och Emil tillsammans med några andra spelade badminton i lördags. Skitkul! På kvällen kom Camilla; Liam och deras lilla Alva hem till oss. Vi åt god mat och myste en massa. Vi ska ha det som tradition att komma hem till varandra åtminstone en gång i veckan.

I söndags var jag och Emil en sväng på marieberg innan Emil åkte och spelade innebandy. Köpte lite toppar och Emil hittade ett par supersygga skor.

Just ja, Emil shoppade ju i lördags också. Supersnygga jeans och en hur snygg jacka som helst.

Nu är jag iallafall hemma, vi har haft självstudier i skolan idag. Så jag, Linda, Tone och Ann-Marie pluggade ihop på bibblan.

Nu ska jag äta lite lunch och ringa Camilla för att se om hon har lust att komma över en sväng.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback