091108

8:e november, herregud! Snart är det jul för guds skull.

Igår var en fin dag. Då var vi hemma hos Camilla, Liam och Alva. De bjöd på god mat och vi mös och hade det så bra. De var hemma hos oss på fredagen, då var även Baby med. Också en mycket bra dag. Jag mår bra i själen när jag får vara med min älskling och mina fina vänner.

Idag ska älskling iväg och spela innebandy, jag får se vad jag hittar på. Kanske går hem till min mamma och fikar. Det är ju fars dag och jag brukar fira min mamma då. Låter kanske knäppt för er, men min mamma fick tidigt axla rollen som både min mamma och min pappa, så hon kan gott få bli lite firad idag =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni får en fin dag!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback