Tvättdag

Blä, idag ska vi tvätta. Varför är det så sjukt tråkigt?

Senare ikväll ska hun på fotboll, själv ska jag plugga. Känns inte som jag gör något annat för tillfället. Men men, bara två veckor kvar =)
 

 

Har helt fastnat för låten här ovan, Streets of London. Absolut ingen ny låt, men jag tycker den är såååå fin. Blir sugen på att åka till London när jag hör den =)

Var den någon som såg eurovision igår förresten? Jag och hun såg det. Det är så sjukt mysigt att sitta där och förvånas över hur offantligt dåliga vissa låtar är. Men heja Sverige iallafall. Jag tyckte dessutom att Islands låt var heeeelt okej.

Nää, ska återgå till psykologin.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback