Trevlig dag

Pust, nationella provet i engelska gick ganska bra idag tror jag. Men det är så svårt att veta, så jag återkommer när jag har fått tillbaka proven istället =)

Efter skolan idag åkte jag upp på stan och lunchade med mina girls E,J och C. Baby saknades, hon är ju i USA med M nu, men vi hade vääääldgit trevligt ändå. Vi käkade grymt god lunch på Lilla Örebro, kan verkligen rekomendera det stället! Vid halv fyra hämtade hun upp mig och vi åkte hem. Lagade hemmagjord pizza och njöt =) Just nu slappar jag framför tv:n medans hun sitter vid datorn och letar hotell. Vi har tänkt ta oss en liten tripp snart =)

Helgen kommer nog mest bestå av mys. Iallafall imorgon. På söndag ska hun spela golf och jag ska lägga det sista krutet på mitt PM. Ska bli såååå skönt att vara klar med det!

Nu vill hun ha datorn igen!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback