Sun is shining...

Kolla ut, det är sol! Helt underbart ju.

Nu på förmiddagen har jag och hun städat. Så nu doftar det rent här hemma, det t.o.m blänker lite =)

Igår var jag och hun på g-viks golfbana. Hun slog lite bollar och jag kollade på (jag har ju rätt fin utsikt med tanke på att jag sitter bakom hun...om ni förstår vad jag menar ;) Sedan åkte vi till ICA-maxi och handlade. Sedan hem och grillade file och kokade färskpotatis (årets första!!!) Mmmmm vad det blev gott. Smakade sommar.

Nu ska vi strax ge oss ut på en promenad, sen hem och laga lite mat, sen ut igen he he. Ikväll däremot blir det mello!! Heeeeeeeeeejjjjjaaaaaaaaa Sverige!

Imorgon ska hun till Askersund på golftävling (självklart tror jag att han vinner) Själv ska jag plugga. Har några inlämningsuppgfiter kvar plus ett jädra tal till svenskan som ska vara klart på tisdag. Blä, hur ofta håller man tal liksom?

Nä, ska rota fram lite kläder nu.

Ha en fin dag, vem tror ni vinner mello?

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag älskar när du är med på golfbanan och tittar på mig när jag halkar omkring med mina ben=)

2009-05-17 @ 01:26:37
Postat av: Linda

Ja det är ju såklart skönt när man vet vad det är!

Ja det va kul :) Men såå jobbigt att åka med vagn, fick lite träningsvärk haha :P

2009-05-17 @ 11:49:21

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback