Schizo-väder

Vad är det med vädret nu egentligen? Ena stunden är det sol, sen supergrått, blåsigt, blåser inte alls, regn, allt detta under en och samma dag! I morse fick hun skrapa bilen för att det var is på den!!! What the f***? Är det inte mitten av maj nu?

Om några timmar ska jag pallra mig iväg till engelskan. Inte många lektioner kvar nu =) Om några veckor börjar sommarlovet. Sommarlov! Fatta, jag har inte haft sommarlov på 6 år, trodde aldrig jag skulle ha det igen. Jag ska slappa så offantligt mycket. Förhoppningsvis bli det sol i hela juni, för då ska jag ligga och pressa varje dag medans hun är på jobbet, så att jag bli brun till bröllopet =)

Tänk att jag ska gifta mig i sommar. Hade någon sagt det till mig för 3 år sedan hade jag skrattat ganska länge. Men nu är det så självklart. Jag kan inte tänka mig ett liv utan hun, han är det finaste och bästa som någonsin hänt mig. Jag kommer bli världens stoltaste fru =)

Nu ska jag ta och äta nåt. Ha en fin dag ni där ute!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Min älskling=)

Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig heller!

Den 11 juli kommer bli en helt underbar dag=)

2009-05-12 @ 13:29:14
Postat av: Anonym

Livet kan ändra sig och göra en helomvändning.

Och man vet aldrig när det kommer, för dig var det tre år.

Bra att följa med i flödet

Svärmor

2009-05-13 @ 19:45:44
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback