Mors dag

Idag är det mors dag och jag ska hem till min mamma. Eller rättare sagt, jag och hun ska hem till min mormor, men ändå =) mamma är iallafall där.

Igår var en mycket fin dag. Vi var i emils familjs sommarställe, älsklings ena fina syster var där med sin man, så himla kul att träffa dom, det blir inte allt för ofta. Sen var älsklings bror även där, älsklings mamma, hennes man och en liten stund hann vi även träffa älsklings moster.
Hursomhelst så spelade vi krocket. Vilka som kom etta och tvåa? Jag och hun såklart! We were on fire!

Sen grillade vi, pratade, fikade och pratade ännu mer. Tillslut började myggorna komma och klockan slog 22:30 så jag och hun drog oss hemåt. På hemvägen gjorde vi ett stopp på donken och köpte oss en varsin jordgubbsmilkshake. De satt som en smäck =)

Nu ska jag studsa in i duschen, sen iväg och köpa en blomma till mamma innan jag vi drar dit.

Ha en fin dag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva , det klart vi kommer att ha många sådana fina dagar här.

Kram Carina

2009-05-31 @ 11:22:17

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback