Kvällspromenad

Mmm, kommer nyss hem från en härlig kvällspromenad med hun. Hur fint väder blev det inte nu ikväll?

Nu på kvällen var mamma här och åt, precis som jag skrev att hon skulle tidigare idag. Maten gjorde succe och vi avrundade allt med kaffe.

Kvällspromenaden tog jag och hun i almby. Först gick vi till pressbyrån vid universitetet och köpte glass, sen vidare till almby kyrkogård där vi försökte hitta Ronnie Petterssons grav. Vi letade inte alltför noga, så vi hittade den inte. Jag har sett den tidigare, men med tanke på att jag har lokalsinne som en daggmask och minne som en guldfisk så är jag ingen bra guide.

Nu är vi hemma igen iallafall. Ska mysa ner mig i soffan med en bra bok och bara relaxa.
 
Hoopas er kväll har varit bra!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Min lilla guldfisk=)

Du är så himla underbar=)

2009-05-28 @ 22:21:26

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback